Obavjesti vezane za Covid-19
Lokacija poslovnica i bankomata
POSLOVNICE I BANKOMATI
Kalkulator kredita
KREDITNI KALKULATOR
Konvertor valuta
KONVERTOR VALUTA
Kursna lista
KURSNA LISTA
Kontakti
KONTAKTI
Poslovnice i bankomati Kreditni kalkulator Konvertor valuta Kursna lista Kontakti
Ponuda olakšica klijentima Union banke fizičkim licima pogođenim negativnim ekonomskim posljedicama pandemije COVID-19 – posebne mjere

Ponuda olakšica klijentima Union banke fizičkim licima pogođenim negativnim ekonomskim posljedicama pandemije COVID-19 – posebne mjere

Prije definisanja primjerenog modaliteta posebne mjere, Banka je klijentima koji su ispunjavali definisane uslove, kao prelaznu mjeru odobravala odgodu plaćanja (prelazni moratorij) svih kreditnih obaveza (glavnicu i kamate) za tri mjeseca (devedeset dana) ili do ukidanja proglašenja stanja „Prirodne ili druge nesreće na teritoriji Bosne i Hercegovine“, u cilju pripreme potrebne kreditne analize i utvrđivanje primjerenog modaliteta za klijenta.

Klijenti kojima je odobrena prelazna mjera su obavezni da, najdalje u roku od 15 dana po ukidanju proglašenja stanja „Prirodne ili druge nesreće na teritoriji Bosne i Hercegovine“, Banci, lično u poslovnicama Banke, dostave originalnu dokumentaciju u vezi sa poduzetom prelaznom mjerom (Zahtjev) kao i Zahtjev za posebne mjere (sa pratećom dokumentacijom propisanom od Banke) ili izjavu da mu nisu potrebne dodatne olakšice.

Zahtjev za posebne mjere kao olakšice za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih pojavom pandemije „COVID-19“ se može preuzeti putem linka: PREUZMI ZAHTJEV ili u poslovnim jedinicama Banke.

Posebne mjere:

U skladu sa Odlukom Agencije za bankarstvo FBiH o privremenim mjerama koje banka primjenjuje za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem „COVID- 19“ (u daljem tekstu: Odluka) ovim putem obavještavamo klijente Union banke d.d. Sarajevo (u daljem tekstu: Banka) o ponudi olakšica fizičkim licima koja koriste kreditne plasmane, kroz odobravanje jedne od sljedećih posebnih mjera:

1. moratorij, odnosno odgodu u otplati kreditnih obaveza, na period od najduže 6 mjeseci,
2. uvođenje „grace“ perioda za otplatu glavnice kreditnih obaveza u slučaju kredita koji se otplaćuju anuitetno na period od najduže 6 mjeseci,
3. produženje krajnjeg roka za otplatu kredita koji se otplaćuju anuitetno,
4. produženje roka dospijeća kredita sa jednokratnim dospijećem, uključujući i revolving kredite i prekoračenja po transakcionim računima na period od najduže 6 mjeseci, pri čemu klijenti tokom tog perioda mogu koristiti i dio izloženosti koji je bio neiskorišten na dan modifikacije,
5. druge mjere u cilju olakšanja servisiranja kreditnih obaveza klijenta i uspostave održivog poslovanja klijenta ili
6. kombinaciju dvije ili više gore navedenih mjera.

Posebne mjere se odobravaju na osnovu zahtjeva i prateće dokumentacije dostavljene od strane klijenta, te kreditne analize kojom se utvrđuje koja je mjera najpovoljnija za održavanje i poboljšanje kreditne sposobnosti klijenta.

Potrebna dokumentacija za klijente koji apliciraju za neku od posebnih mjera u cilju ublažavanja negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih pojavom Covid-19:

1. Zahtjev za posebne mjere – obavezno
2. Anektni upitnik o uticaju pandemije za fizička lica - obavezno
3. Platna lista tražioca/člana domaćinstva na kojoj se vidi umanjenje primanja (ukoliko je primjenjivo)
4. Izjava/potvrda/odluka poslodavca o smanjenju primanja/člana domaćinstva (ukoliko je primjenjivo)
5. Izjava/potvrda/odluka poslodavca o raskidu ugovora tražioca/člana domaćinstva (ukoliko je primjenjivo)
6. Drugi dokaz o umanjenju prihoda domaćinstva uzrokovanih panedmijom covid-19 (ukoliko je primjenjivo)

Zahtjev za posebne mjere i prateću dokumentaciju, klijenti dostavljaju lično u poslovnim jedinicima Banke.

Napominjemo da je u slučaju postojanja više ugovornih strana u prvobitno ugovorenom kreditnom poslu za koji se traži neka od posebnih mjera, potrebno obezbijediti saglasnost svih učesnika za promjene ugovorenih uslova kredita.