Misija i korporativne vrijednosti
Misija
Misija Union banke je izgradnja razvojno orijentirane komercijalne banke sa širokim spektrom kvalitetnih bankarskih usluga koje odgovaraju stvarnim potrebama i mogućnostima naših klijenata.
Na principima naših korporativnih vrijednosti, aktivnosti banke trebaju da doprinesu privrednom razvoju i stabilnosti finansijskog sektora Bosne i Hercegovine.
Preuzimanjem odgovornosti i uloge na tržištu kao jedine komercijalne banke sa većinskim državnim kapitalom, ostvarivanje održivog rasta i dugoročna briga za zajednicu u kojoj djelujemo je naše opredjeljenje.
Važnu ulogu u ostvarivanju misije pridajemo uposlenicima, jer smatramo da kvalitet i strateška prednost svake institucije ovisi o profesionalnosti, stručnosti i ulaganjima u obuku i razvoj uposlenih.
Korporativne vrijednosti
Korporativne vrijednosti Union banke predstavljaju organizacijsku kulturu, način poslovanja i rada u Banci.
Ključne vrijednosti definišemo kao principe koji pozitivno djeluju na ponašanje uposlenika i doprinose prepoznatljivosti Banke kao pouzdanog i odgovornog partnera klijentima i široj zajednici. Konstantnim isticanjem ključnih vrijednosti, nastojimo ujediniti interese Banke i uposlenika i time podsticati angažman, motivaciju, zajednički duh i kvalitet rada uposlenih.
Ovih pet vrijednosti predstavljaju srž naše korporativne kulture i aktivno se primjenjuju u svakodnevnom poslovanju. Navedene vrijednosti se reflektuju u Kodeksu ponašanja Banke putem praktičnih smjernica za sve uposlenike.
U središte svih naših aktivnosti stavljamo klijente. Posebna pažnja se posvećuje analizi potreba klijenata, razvoju proizvoda i standardizaciji kvalitete usluga za sve grupe klijenata, kako bi efikasno pridonijeli ostvarivanju njihovih ciljeva. Sinergijom stručnih znanja naših uposlenika i kvalitenim uslugama mi nudimo veću vrijednost za svoje klijente koje uslužujemo na profesionalan, otvoren i prijateljski način, bez obzira na njihovo porijeklo, spol, dob, obim poslovanja ili bilo koju drugu pripadnost. Standardi kvalitete usluga će se kontinuirano mjeriti i analizirati u svrhu stalnog poboljšanja.