Zahtjev za KVIKO uslugu možete preuzeti sa linka ispod.
Zahtjev za korištenje KVIKO usluge (pdf)
Standardni informacioni list (pdf)
Korisničko uputstvo KVIKO aplikacije (pdf)
Ostale napomene vezane za korištenje usluge
-
Aplikaciju je moguće preuzeti na
za korisnike android telefona, te na
za korisnike iOS telefona.
-
Za podizanje novca sa bankomata putem kôda nije Vam potrebna kartica niti račun u Banci. Dovoljno je da kôd koji ste dobili unesete na bankomat i preuzmete sumu koju Vam je poslao pošiljalac kôda. Podizanje novca moguće je izvršiti na svim bankomatima Union Banke, ASA Banke i BBI Banke.
-
Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7. Više informacija o aplikaciji posjetite web stranicu www.kviko.ba
-
Za sva pitanja vezana za aktivaciju KVIKO uslugu, obratite se Union banci.