KVIKOcash

Putem inovativne i sigurne mobilne aplikacije KVIKO, sa svog računa u svakom trenutku možete poslati novčani iznos od 10 KM do 300 KM ili dopunite prepaid broj svih mobilnih operatera u BiH djetetu, supružniku, roditelju, prijatelju... i to u samo par klikova.

KVIKO
KVIKO Cash

Kako funkcioniše?

Pošiljalac novčanih sredstava mora imati tekući račun u Union Banci i aktivirati KVIKO uslugu, a potom instalirati i KVIKO aplikaciju na svoj pametni telefon. Kroz aplikaciju se vrši odabir iznosa sredstava koji se želi poslati primaocu i generiše se jedinstveni kôd. Generisani kôd se šalje primaocu novca putem SMS-a ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala (Viber, WhatsApp). Primalac unosi zaprimljeni kôd na tastaturi bankomata i podiže iznos koji je pošiljalac odredio prilikom slanja.

1

1

Pošalji novac sa svog računa u obliku koda

2

2

Ukucaj kod na bankomatu.

3

3

Podigni novac.

Naknade i dnevni limiti

0,00KM

Naknada po transakciji 0,00 KM

300KM

Dnevni limit je 300,00 KM

Ostale napomene vezane za korištenje usluge

  • Aplikaciju je moguće preuzeti na Google Play za korisnike android telefona, te na App Store za korisnike iOS telefona.
  • Za podizanje novca sa bankomata putem kôda nije Vam potrebna kartica niti račun u Banci. Dovoljno je da kôd koji ste dobili unesete na bankomat i preuzmete sumu koju Vam je poslao pošiljalac kôda. Podizanje novca moguće je izvršiti na svim bankomatima Union Banke, ASA Banke i BBI Banke.
  • Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7. Više informacija o aplikaciji posjetite web stranicu www.kviko.ba
  • Za sva pitanja vezana za aktivaciju KVIKO uslugu, obratite se Union banci.