KVIKOPAY

Brz i siguran način plaćanja na prodajnim mjestima, putem QR koda.

KVIKO
KVIKO PAY

Kako funkcioniše?

Pošiljalac novčanih sredstava mora imati tekući račun u Union Banci i aktivirati KVIKO uslugu, a potom instalirati i KVIKO aplikaciju na svoj pametni telefon. Kroz aplikaciju se vrši odabir iznosa sredstava koji se želi poslati primaocu i generiše se jedinstveni kôd. Generisani kôd se šalje primaocu novca putem SMS-a ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala (Viber, WhatsApp). Primalac unosi zaprimljeni kôd na tastaturi bankomata i podiže iznos koji je pošiljalac odredio prilikom slanja.

1

1

Korisnik skenira QR kod trgovca

2

2

Korisnik potvrđuje PINom kupovinu.

3

3

Transakcija završena. Korisnik i trgovac primaju notifikaciju.

Ostale napomene vezane za korištenje usluge

  • Aplikaciju je moguće preuzeti na Google Play za korisnike android telefona, te na App Store za korisnike iOS telefona.
  • Koga mogu kontaktirati u slučaju da mi je potrebna pomoć u vezi Kvika?
    Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7.
  • Još uvijek ne koristite KVIKO? Čekamo vas u najbližoj poslovnici Union Banke, a za više informacija o Kviko aplikaciji možete pronaći na web stranici www.kviko.ba.