Ponuda olakšica klijentima Union banke pravnim licima i samostalnim poduzetnicima pogođenim vanrednim okolnostima – poplave iz oktobra/listopada 2024. godine
U skladu sa Odlukom Agencije za bankarstvo FBiH o posebnim mjerama koje banka primjenjuje u vanrednim okolnostima – poplave iz oktobra/listopada 2024. godine (u daljem tekstu: Odluka) ovim putem obavještavamo klijente Union banke d.d. Sarajevo (u daljem tekstu: Banka) o ponudi olakšica pravnim licima i samostalnim poduzetnicima koja koriste kreditne plasmane, a koji su direktno ili indirektno pogođeni negativnim posljedicama vanrednih okolnosti, kroz odobravanje jedne od sljedećih posebnih mjera:
Osnovni uslovi koji moraju biti ispunjeni da bi Banka odobrila posebnu mjeru su:
Posebne mjere se odobravaju na osnovu zahtjeva i prateće dokumentacije dostavljene od strane klijenta, te kreditne analize kojom se utvrđuje koja je mjera najpovoljnija za održavanje i poboljšanje kreditne sposobnosti klijenta.
Zahtjev i Anketni upitnik za posebne mjere kao olakšice u vanrednim okolnostima – poplave iz oktobra/listopada 2024. godine se može preuzeti putem linka: PREUZMI ZAHTJEV I ANKETNI UPITNIK ili u poslovnim jedinicama Banke.
Potrebna dokumentacija za klijente koji apliciraju za neku od posebnih mjera kao olakšice u vanrednim okolnostima – poplave iz oktobra/listopada 2024. godine:
Za Posebne mjere sa trajnim (dugoročnim) efektom, definisane pod rednim brojevima 3, 5 i 6, potrebno je obezbijediti dokumentaciju za standardni kreditni proces pri odobravanju kreditnih plasmana.
Za Posebne mjere sa privremenim (kratkoročnim) efektom, definisane pod rednim brojevima 1, 2 i 4, potrebno je minimalno obezbijediti zvanične finansijske izvještaje za 31.12.2023. godine i presjek knjigovodstvenog stanja na 30.06.2024. (za klijenta i povezana lica).
Specifična dokumentacija koju je, pored prethodno definisane standardne dokumentacije, potrebno obezbijediti za realizaciju posebnih mjera, bez obzira na vrstu, navedena je u nastavku:
Zahtjev za posebne mjere i prateću dokumentaciju, klijenti mogu dostaviti nadležnom saradniku ili u najbližu poslovnu jedinicu Banke.